ČESTA PITANJA
Kako se koristi photo booth?
Photo Zone photo booth je “open air booth”. Postavlja se na lokaciju koju vi odaberete i zauzima jako malo prostora. Kada se postavi jednostavno je potrebno uprijeti u dugme na „touch screen“ zaslonu i zauzeti ludu pozu, a photo booth će sve odraditi. Imati ćete 3-5 sekundi između svake slike, a možete odabrati 1-4 slike na fotografiji. Nakon fotografiranja slike će biti isprintane za nekoliko sekundi.
Kako se photo booth iznajmljuje – na sat, dan?
Photo booth se iznajmljuje prema trajanju u satima, a minimalno je 3 sata iznajmljivanja. Naravno, photo booth je moguće iznajmiti i na veći broj sati i dana. Cijena najma ovisi od broja sati i dana. U sate iznajmljivanja računamo i naplaćujemo isključivo sate korištenja.
Da li se najam broji od trenutka kada dođete na event ili?
Mi ćemo doći na lokaciju prije svih gostiju i sve pripremiti, a startamo sa fotografiranjem kada službeno počinje vaš event. Obično dolazimo dva sata prije početka događaja te ostajemo pola sata nakon završetka događaja. U sate iznajmljivanja računamo i naplaćujemo isključivo sate korištenja photo booth uređaja.
Da li u ponudi imate magic mirror photo booth?
Ne. Iako magic mirror photo booth uređaji na prvi pogled izgledaju atraktivno i imaju šaljive animacije, kod ogledala digitalna kamera slika vaše goste kroz reflektivno staklo pa je zbog toga kvaliteta fotografija u odnosu na klasični open air photo booth lošija. Također, obzirom da se mora pozirati točno ispred ogledala nije moguće koristiti svečanu ili brendiranu pozadinu za fotografiranje koja također utječe na kvalitetu fotografija.
Što je sve uključeno u najam photo booth-a?
- Neograničen broj isprintanih fotografija
- Profesionalan i ljubazan asistent
- Priprema i dizajn izgleda fotografija
- Odgovarajuća pozadina za fotografiranje (profesionalna ili svečana)
- Zabavni rekviziti za fotografiranje
- Dijeljenje fotografija na društvene mreže
- Transport, montaža i demontaža opreme
- Sve fotografije u digitalnom obliku
Koliko prostora trebate?
Naš photo booth uređaji su veličine 170x50x50 cm. Idealna veličina prostora je otprilike 3m x 2m. Minimalna udaljenost od kamere 1,2m. Na svim našim eventima koristimo pozadinu za fotografiranje (bilo brendiranu ili svečanu) dimenzija 2m širine x 2,3m visine.
Što moramo osigurati na lokaciji?
Sve što nam je potrebno je običan priključak za struju.
Tko se brine o photo booth-u tokom samog događaja?
Uz svaki naš photo booth šaljemo obučene, komunikativne i profesionalne asistente. Asistent će svima pomoći pri korištenju photo booth-a te pobrinuti se da svatko dobije svoje fotografije. Asistent je prisutan dva sata prije početka događaja, za vrijeme trajanja događaja i pola sata nakon završetka događaja.
Koliko osoba može uslikati vaš photo booth na jednoj slici?
Naš otvoreni photo booth može uslikati 1-15 osoba.
Da li se fotografije odmah printaju?
Da. Za printanje fotografija koristimo najsuvremenije foto printere. Fotografije se printaju u roku od 12 do 14 sekundi nakon završenog fotografiranja. Broj izrađenih fotografija je neograničen. Broj slikanja u toku jedne sesije zavisi od odabranog template-a. Naši standardni formati (dimenzije) fotografija su 5×15 ili 15x10cm, a moguće je izrađivati i veličine 18x13cm i 20x15cm.
Mogu li birati dizajn printa odnosno fotografija?
Personalizacija fotografija (template) je uključena u cijenu i mi ćemo je napraviti u skladu s vizualnim identitetom vašeg eventa i vašim željama. U sve pakte je uključena mogućnost stavljanja loga, datuma, imena ili nečeg trećeg po vašoj želji.
Da li je fotografije moguće brendirati?
Dizajn fotografija je u potpunosti prilagodljiv vašem brendu. Svaka fotografija može nositi logotip i vizuale vašeg brenda. U ponudi imamo više dimenzija fotografija za ispis. Više o brendiranju možete pogledati na www.photozone.ba/brendranje
Da li je svaku fotografiju moguće podijeliti na društvene mreže?
Da. Nakon fotografiranja svaka fotografija se upload-a u oblak (privatna online galerija za goste) i moguće joj je odmah pristupiti sa smartphone uređaja, te podijeliti na sve društvene mreže. Dok se fotografije printaju vaši gosti odmah dobivaju link za pristup fotografiji u digitalnom obliku. Osim toga photo booth omogućuje da se fotografije mogu odmah poslati i na email adrese vaših gostiju.
Dobijemo li sve digitalne kopije fotografija?
Da. Nakon završetka eventa uvijek pošaljemo sve fotografije u visokoj rezoluciji kako bi već sljedeće jutro mogli pregledati sve fotografije vaših gostiju.
Da li je moguće brendirati photo booth i ostale dodatke?
Da. Moguće je brendiranje photo booth-a naljepnicama na sve strane. Photo booth se može brendirati na određenim mjestima po želji, a može se brendirati i 100% površine. Photo booth aplikacija je također 100% brendirana uključujući i animacije koje se koriste u procesu fotografiranja. Moguće je brendiranje pozadine za fotografiranje (back wall-a). Moguće je brendiranje rekvizita za fotografiranje. Brendiranje i dizajn fotografija, rade naši profesionalni dizajneri i to je uključeno u cijenu. Brendiranje fotografija je uključeno u cijenu po satu, ostala brendiranja se doplaćuju.
Više o dodatnim opcijama brendiranja možete pogledati na www.photozone.ba/brendranje
Da li uz photo booth dobijemo i rekvizite za fotografiranje?
Naravno, mi donosimo dodatke da bi slike ispale lude i nezaboravne. Imamo naočale, brkove, kape i puno, puno raznih šašavih dodataka. U paketu se dobije oko 50 različitih rekvizita. Konstantno nadopunjujemo kolekciju rekvizita. Na vama je da odaberete svoj omiljeni detalj i napravite nezaboravne uspomene.
Za koje evente je najbolje iznajmiti photo booth?
Photo Zone nudi usluge na različitim vrstama evenata: vjenčanja, različiti party-ji, rođendani, djevojačke i momačke zabave, poslovni eventi, domjenci, sportski eventi, festivali i ostali eventi po potrebi. Ako pripremate bitan event za koji želite da ostavi uspomene i želite osigurati zabavu vašim gostima Photo Zone photo booth je prava usluga za vas.
Koja mjesta pokrivate?
Pokrivamo područje cijele BiH.
Na koji način mogu napraviti rezervaciju?
Najjednostavniji način je da nas nazovete na 063 492 521 ili nam pošaljite upit na email, facebook ili instagram inbox.
Koliko ranije se moramo najaviti?
Ovisi o slobodnim terminima. Ako znate datum svog događaja najbolje bi bilo što prije rezervirati svoj datum. U slučaju personaliziranog dizajna: template-a, photo booth uređaja, pozadine za fotografiranje i sl. poželjno se najaviti barem 10 dana prije datuma održavanja vašeg eventa, kako bismo osigurali kvalitetnu uslugu.
Da li je moguće unajmiti više od jednog photo booth-a?
Da. Raspolažemo sa većim brojem Photo Zone photo booth uređaja.
Plaćanje?
Cijene u ponudama izdajemo u BAM valuti (konvertibilnim markama). Rokovi plaćanja dogovaraju se unaprijed sa klijentom.